ROIHU – valmennus

Suomen monipuolisin toiminnallisen harjoittelun kokonaisuus

ROIHU on 10 viikkoa kestävä kokonaisvaltainen toiminnallisen harjoittelun valmennus, joka sopii niin naisille kuin miehillekin. Valmennuksesta löytyy versiot aloitteleville sekä edistyneille harjoittelijoille. Harjoitusohjelmat on mahdollista toteuttaa myös tavallisella kuntosalilla, josta löytyy perus toiminnallinen välineistö.

ROIHU:ssa harjoitellaan vaihtelevasti, monipuolisesti ja mielenkiintoisesti, jotta motivaatio säilyy koko valmennuksen ajan korkealla. Harjoitusohjelmat muuttuvat viikoittain ja voit valita kuinka usein (3-5 kertaa) harjoittelet viikossa. ROIHU:n kokonaisvaltaisuuden avulla kehitetään voimatasoja, liikkuvuutta, koordinaatiota, kestävyyttä ja poltetaan rasvaa!

ROIHU –valmennukseen osallistuvat voivat ostaa suositun P8-ravintovalmennuksen -50% alennuksella! (normaalisti 39,90€)

ROIHU Booster

99
  • Ilman P8-ravintovalmennusta 79€

ROIHU Active

99
  • Ilman P8-ravintovalmennusta 79€

Yhteistyössä:

Valmentaja Mirka Henriksson

Olen intohimoinen CrossFit-urheilija, painonnostaja ja valmentaja. Haluan motivoida kuntoilijoita ja treenaajia olemaan paras versio itsestään ja löytämään liikunnan ilon. Tervetuloa ROIHU:un!

Valmentaja

Urheilijana

Mitä ROIHU –valmennukseen kuuluu:

Katso video

Moneenko alla olevaan väitteeseen vastaisit kyllä?

Jos vastasit vähintään kolmeen kyllä, niin sinun on syytä osallistua ROIHU:un!

Kumpi ohjelma sopii sinulle paremmin?​

Booster

Active

Esimerkit

Jaakko 43v.

Olen käynyt kuntosalilla noin 20 vuoden ajan. Kyykky ja maastaveto ovat minulle tuttuja liikkeitä, mutta muuten harjoittelen pääsääntöisesti laitteilla ja taljoilla tai käsipainoja hyödyntäen. Haluan uutta kipinää harjoitteluuni ja toisaalta lisää kestävyyttä ja liikkuvuutta. Olisi mahtavaa saada toimiva keho takaisin.  Ravitsemuksesta en tiedä kovin paljoa ja haluaisin hiukan pudottaa painoa.

Tiina 23v.

Olen harrastanut aikaisemmin koripalloa, jossa teimme oheisharjoitteluna paljon erilaisia kuntopiirejä niin omalla painolla kuin erilaisia apuvälineitä hyödyntäen. Olen käynyt vuoden CrossFitissä 1-2 kertaa viikossa, mutta haluaisin mieluummin harjoitella silloin kun minulle sopii ja hieman edullisemmalla salilla. Haluan valmiin ohjelman, jotta saan harjoittelusta kaiken irti. Tiedän ravitsemuksesta jonkin  verran, mutta haluaisin kiinteytyä.

Johanna 32v.

Olen osallistunut useisiin kehonmuokkaukseen keskittyviin verkkovalmennuksiin ja koen, että niistä on ollut minulle hyötyä. Haluan, että minulla on valmiit ohjeet mitä tehdä salilla ja kuinka paljon. Osallistumissani valmennuksissa on ollut ruokavalio mukana. Näissä ruokavalioissa on ruuat punnittu gramman tarkkuudella ja eväiden mukana kantamiseen olen jo kyllästynyt. Nyt haluaisin monipuolisuutta harjoitteluun ja syömiseen!

Pasi 38v.

Olen entinen painija, mutta paikat eivät enää tahdo kestää sitä hommaa. Kipinä harjoitteluun kuitenkin elää, mutta on vaikea keksiä omia harjoituksia. Tai ei se vaikeaa ole, mutta tulee tehtyä liian helppoja treenejä. Ravintoasiat ovat minulle painiuraltani hyvin tuttuja ja tiedän millaisia määriä minun tulee syödä ja kuinka usein. Syön aika säntillisesti, mutta välillä menee pitsaa ja oluttakin.

Suomen monipuolisin toiminnallisen
harjoittelun kokonaisuus

Tämän valmennuksen avulla harjoittelu on hauskaa ja samalla kehität voimatasoja, kehonhallintaa, kestävyyttä ja poltat rasvaa!