ROIHU

Suomen monipuolisin toiminnallisen harjoittelun kokonaisuus on NYT ENTISTÄKIN PAREMPI​

NYT MYYNNISSÄ!

ROIHU LIGHT

ROIHU light on kuukausiohjelmointi, joka on kevyempi versio ROIHU-verkkovalmennuksesta. Lightissa voi ottaa yhden jakson (4vko) kerrallaan 27€ hinnalla tai voit ostaa suoraan kaikki jaksot kerrallaan (5kk), jolloin saat ohjelman jaksoittain sähköpostiisi viiden kuukauden ajan. Tällöin hinta on kuukautta kohden -20% eli 5kk hinta 102€ (ovh 135€).

Ohjelma sisältää 4 treeniä viikkoon:

  1. Voima / lihaskunto & kuntotreeni
  2. Intervalliharjoitus
  3. Peruskuntoharjoitus
  4. Voima / lihaskunto & kuntotreeni

Päävoimaliikkeet on suunniteltu progressiivisesti neljän viikon treenijaksolle, samoin kuin peruskuntoharjoituksetkin. Kuntotreenit ovat viikoittain vaihtuvia ja intervalleissa vuorotellaan kahta treeniä vuoroviikoin.

Yli 90% valmennukseen osallistuneista suosittelisi ROIHUA ystävilleen!

ROIHU 2.0 starttaa 18.1.2021

Tiesitkö, että toiminnallinen harjoittelu on paras keino kehittää voimaa, liikkuvuutta, kestävyyttä ja polttaa rasvaa! ROIHUSSA harjoitellaan vaihtelevasti, monipuolisesti ja mielenkiintoisesti, jotta motivaatiosi säilyy koko valmennuksen ajan korkealla. Harjoitusohjelmat muuttuvat viikoittain ja voit itse valita kuinka usein harjoittelet viikossa.

ROIHU on 10 viikkoa kestävä valmennus, joka sopii niin naisille kuin miehillekin ja valmennuksesta löytyy versiot niin aloitteleville kuin edistyneillekin harjoittelijoille. Harjoitusohjelmat on mahdollista toteuttaa tavallisella kuntosalilla, josta löytyy toiminnallisen harjoittelun peruselementit!

ROIHU –valmennukseen osallistuvat voivat ostaa suositun P8-ravintovalmennuksen -50% alennuksella! (normaalisti 39,90€)

Yhteistyössä:

ROIHU

79
  • Ilman P8-ravintovalmennusta 79€

ROIHU + P8

99
  • Ilman P8-ravintovalmennusta 79€

ROIHU 3.0 starttaa syksyllä 2021

Tiesitkö, että toiminnallinen harjoittelu on paras keino kehittää voimaa, liikkuvuutta, kestävyyttä ja polttaa rasvaa! ROIHUSSA harjoitellaan vaihtelevasti, monipuolisesti ja mielenkiintoisesti, jotta motivaatiosi säilyy koko valmennuksen ajan korkealla. Harjoitusohjelmat muuttuvat viikoittain ja voit itse valita kuinka usein harjoittelet viikossa.

ROIHU on 10 viikkoa kestävä valmennus, joka sopii niin naisille kuin miehillekin ja valmennuksesta löytyy versiot niin aloitteleville kuin edistyneillekin harjoittelijoille. Harjoitusohjelmat on mahdollista toteuttaa tavallisella kuntosalilla, josta löytyy toiminnallisen harjoittelun peruselementit!

ROIHU –valmennukseen osallistuvat voivat ostaa suositun P8-ravintovalmennuksen -50% alennuksella! (normaalisti 39,90€)

Yhteistyössä:

Valmentaja Mirka Henriksson

Olen intohimoinen CrossFit-urheilija, painonnostaja ja valmentaja. Haluan motivoida kuntoilijoita ja treenaajia olemaan paras versio itsestään ja löytämään liikunnan ilon. Tervetuloa ROIHUUN!

Valmentajana

Urheilijana

Mitä ROIHU –valmennukseen kuuluu:

P8-ruokavalio sopii sinulle, joka haluat lisää energiaa arkeesi sekä treeneihin ilman elämää rajoittavia kieltoja tai gramman tarkkaa punnitsemista. P8:ssa syödään ihan tavallista ruokaa ilman kikkailua tai eksoottisten pulverien metsästämistä.

Tasapainoisen ruokavalion myötä mieliteot pysyvät loitolla, jolloin kiinteydyt ja painosi putoaa huomaamatta. Mikäli tavoitteenasi ei ole painon pudottaminen niin ruokamääriä on helppo säätää ja samalla varmistat monipuolisen harjoittelua tukevan ruokavalion!

P8:ssa tehostetaan aineenvaihduntaa sekä ruoka-aineita että päivittäistä hiilihydraattimäärää vaihtelemalla. Tämä tehdään kuitenkin niin, että energian- ja ravintoaineiden saanti on riittävää, jolloin kehosi toimii ja jaksat tehdä ROIHU:n treenit onnistuneesti loppuun saakka.

P8-valmennus sopii kaikille; olemme räätälöineet omat ruokavaliot niin seka- ja kasvissyöjille kuin gluteenia ja maitoa karttavillekin. Mikä parasta, koko perhe voi syödä samaa ruokaa!

P8:ssa oma ravintovalmentaja Niina Luotolan ylläpitämä FB keskusteluryhmä.

Katso video

Moneenko alla olevaan väitteeseen vastaisit kyllä?

Jos vastasit vähintään kolmeen kyllä, niin sinun on syytä osallistua ROIHU:un!

Kumpi ohjelma sopii sinulle paremmin?​

Huom! Molemmat löytyvät valmennusalustalta eli voit halutessasi vaihtaa ohjelmaa kesken valmennuksen.

Booster

Active

Esimerkit

Jaakko 43v.

Olen käynyt kuntosalilla noin 20 vuoden ajan. Kyykky ja maastaveto ovat minulle tuttuja liikkeitä, mutta muuten harjoittelen pääsääntöisesti laitteilla ja taljoilla tai käsipainoja hyödyntäen. Haluan uutta kipinää harjoitteluuni ja toisaalta lisää kestävyyttä ja liikkuvuutta. Olisi mahtavaa saada toimiva keho takaisin.  Ravitsemuksesta en tiedä kovin paljoa ja haluaisin hiukan pudottaa painoa.

Tiina 23v.

Olen harrastanut aikaisemmin koripalloa, jossa teimme oheisharjoitteluna paljon erilaisia kuntopiirejä niin omalla painolla kuin erilaisia apuvälineitä hyödyntäen. Olen käynyt vuoden CrossFitissä 1-2 kertaa viikossa, mutta haluaisin mieluummin harjoitella silloin kun minulle sopii ja hieman edullisemmalla salilla. Haluan valmiin ohjelman, jotta saan harjoittelusta kaiken irti. Tiedän ravitsemuksesta jonkin  verran, mutta haluaisin kiinteytyä.

Johanna 32v.

Olen osallistunut useisiin kehonmuokkaukseen keskittyviin verkkovalmennuksiin ja koen, että niistä on ollut minulle hyötyä. Haluan, että minulla on valmiit ohjeet mitä tehdä salilla ja kuinka paljon. Osallistumissani valmennuksissa on ollut ruokavalio mukana. Näissä ruokavalioissa on ruuat punnittu gramman tarkkuudella ja eväiden mukana kantamiseen olen jo kyllästynyt. Nyt haluaisin monipuolisuutta harjoitteluun ja syömiseen!

Pasi 38v.

Olen entinen painija, mutta paikat eivät enää tahdo kestää sitä hommaa. Kipinä harjoitteluun kuitenkin elää, mutta on vaikea keksiä omia harjoituksia. Tai ei se vaikeaa ole, mutta tulee tehtyä liian helppoja treenejä. Ravintoasiat ovat minulle painiuraltani hyvin tuttuja ja tiedän millaisia määriä minun tulee syödä ja kuinka usein. Syön aika säntillisesti, mutta välillä menee pitsaa ja oluttakin.

Suomen monipuolisin toiminnallisen
harjoittelun kokonaisuus

Tämän valmennuksen avulla harjoittelu on hauskaa ja samalla kehität voimatasoja, kehonhallintaa, kestävyyttä ja poltat rasvaa!