HOHDE–valmennus äideille

8 viikkoa, 89€

Seuraava valmennusryhmä starttaa tammikuussa 2021

HOHDE on 8 viikkoa kestävä kokonaisvaltainen valmennus kiireistä vauva-arkea eläville äideille, joilla synnytyksestä on vähintään kolme kuukautta ja kunto sen sallii.

Tämä valmennus auttaa Sinua kiinteytymään ja palautumaan raskausaikana tulleista liikakiloista. Valmennuksen avulla voit hyvin ja saat lisää energiaa elämääsi. HOHDE ei ole hampaita kiristävä pikadieetti, jolla tähdätään mahdollisimman nopeaan painonpudotukseen. Tässä valmennuksessa edetään riittävän rauhallisin askelin, jotta sinulla on riittävästi energiaa vauvasi hoitoon ja motivaatiosi säilyy korkealla valmennuksen ajan sekä valmennuksen jälkeen. Näin myös saavutettavista tuloksista tulee pysyviä. HOHDE on suunniteltu niille äideille, joille myös omalla hyvinvoinnilla, terveydellä ja ulkonäöllä on merkitystä. 

HOHDE-valmennuksessa harjoitellaan vaihtelevasti ja monipuolisesti, jotta motivaatio säilyy koko valmennuksen ajan korkealla. Tulosten saavuttamiseksi riittää lyhyet ja tehokkaat harjoitukset, joista saat videoidut ohjeet niin koti- kuin kuntosaliharjoitteluunkin. Kotona tehtävän harjoittelun voit tehdä esim. lapsen nukkuessa päiväunia tai vaunulenkin yhteydessä.

Valmennukseen sisältyy tuoreille äideille suunnattu HOHDE Nutrition –ravintovalmennus, jonka myötä opit, että kiinteytyminen ja painonpudottaminen onnistuu tavallisella ja maukkaalla ruualla. Huomaat samalla, että tavoitteiden saavuttamiseksi et tarvitse ruokavaakaa, kalliita lisäravinteita tai elämää rajoittavia kieltolistoja.

Tässä valmennuksessa keskitytään olennaiseen ja kaikki turha on karsittu pois! Jos kaipaat tuloksia ja äitien elämään sovitettua valmennusta, niin HOHDE on juuri Sinulle!

Yhteistyössä:

HOHDE

89
  • Kesto 8 viikkoa

Valmentaja

Hanna Hallikainen

Hei,

Olen äitiysliikuntaan erikoistunut liikunta-alan ammattilainen ja kahden lapsen äiti Espoosta. Minulla on lähes 20 vuoden kokemus valmentamisesta ja ihmisten hyvinvoinnin parantaminen on minulle sydämen asia.

Olen tiivistänyt tähän valmennukseen oman kokemukseni äitiydestä sekä vuosien kokemukseni äitien valmentamisesta. Olen todella onnellinen ja innoissani siitä, että pystymme tarjoamaan äideille jotain, jota itsekin kaipasin synnytyksen jälkeen – tehokkaan, helpon ja turvallisen valmennusohjelman.

Valmentajana

Moneenko alla olevaan väitteeseen vastaisit kyllä?

Jos vastasit vähintään kolmeen kysymykseen kyllä, niin sinun on syytä osallistua HOHDE-valmennukseen!

Hannan valmennusryhmissä olleiden äitien kokemuksia:

Tavoitteena oli vahvistaa leikatun jalan lihaksia ja saada lihaskuntoharjoittelu osaksi arkea juoksun rinnalle.
Halusin, että näitä tavoitteita kanssani lähtee tavoittelemaan ammattilainen jolla on koulutusta ja kokemusta.
Minä halusin myös pt:n joka itse on uskottavassa kunnossa, elää niin kuin opettaa.

Päädyin ottamaan yhteyttä Jessicaan ja nyt puolen vuoden treenien jälkeen voin sanoa, että paremmin en olisi voinut valita.  Monipuolisia, kannustavia, varsinaista lajiani tukevia, iloisia, hyvän mielen treenejä. Joissa saa aivan varmasti itsestä kaikki mehut irti.  Enää ei tarvitse salilla miettiä, että miten ja mitähän täällä pitäisi tehdä.

 Jannica, yhden lapsen äiti, Helsinki

”Hannan vetämät treenit ovat sellaisia, että sinne on vaan pakko päästä! Kiitos, mammajumpat oli ihan huippuja – saat joka kerta porukan haastamaan itsensä”

Päivi, kahden lapsen äiti, Espoo

”Olen ollut monen ohjauksessa mutta Hanna pitää ehdottomasti parhaat tunnit! Myös Hannan oma esimerkki vaikuttaa. Hänen kunnostaan ja energiastaan näkee, että näillä opeilla tulee hyviä tuloksia”

”Hannan vetämät treenit ovat sellaisia, että sinne on vaan pakko päästä! Kiitos, mammajumpat oli ihan huippuja – saat joka kerta porukan haastamaan itsensä”

Piia, kolmen lapsen äiti, Espoo

Katso video

Mitä HOHDE –valmennukseen sisältyy:

HOHDE Nutrition -ravintovalmennus

Tämä ruokavalio sopii sinulle, joka haluat lisää energiaa arkeesi ja treeneihin ilman elämää rajoittavia kieltoja tai gramman tarkkaa punnitsemista. HOHDE Nutritionissa syödään ihan tavallista ruokaa ilman kikkailua tai eksoottisten pulvereiden metsästämistä.

Tasapainoisen ruokavalion myötä mieliteot pysyvät loitolla, jolloin kiinteydyt ja palaudut raskauden tuomista lisäkiloista huomaamatta. Tässä valmennuksessa kokonaisenergian sekä vitamiinien ja hivenaineiden määrään kiinnitetään erityistä huomiota. Mikäli tavoitteenasi ei ole painon pudottaminen niin ruokamääriä on helppo säätää ja samalla varmistat monipuolisen ruokavalion.

Valmennuksessa tehostetaan aineenvaihduntaa sekä ruoka-aineita että päivittäistä hiilihydraattimäärää vaihtelemalla. Tämä tehdään kuitenkin niin, että energian- ja ravintoaineiden saanti on riittävää, jolloin kehosi toimii ja jaksat tehdä treenit samalla kun arki pyörii entistä kevyemmin.

HOHDE Nutrition -ravintovalmennus sopii kaikille; olemme räätälöineet omat ruokavaliot niin seka- ja kasvissyöjille kuin gluteenia ja maitoa karttavillekin. Mikä parasta, koko perhe voi syödä samaa ruokaa!

Ravintovalmentaja

Niina Luotola

Hei,

Olen Niina, elämäntapamuutoksiin erikoistunut ravintovalmentaja Espoosta. Minulle on tärkeää auttaa asiakkaitani voimaan hyvin arjessa, sekä tarjota työkalut uuden, paremman elämäntyylin itsenäiseen ylläpitämiseen.

Sekä synnytyksestä palautuva että pikkulapsiarkea elävä äiti tarvitsee oikeanlaista, yleistä hyvinvointia ja jaksamista tukevaa ravintoa. Olenkin nyt suunnitellut uuden ravintovalmennuksen, joka on tarkoitettu kaikille äideille, jotta he voisivat mahdollisimman hyvin ja pystyisivät pitämään hyvää huolta myös omasta perheestään. Valmennuksessa on tarkasti huomioitu tuoreiden äitien erityistarpeet ravinnon suhteen.

Tämä ei tarkoita tylsää, päivästä toiseen samanlaisena jatkuvaa syömistä; mielestäni hyvän elämän edellytys on ravinteikas, vaihteleva ja ennen kaikkea herkullinen ruoka!

Koulutukseltani olen

HOHDE –valmennuksen harjoitukset etenevät seuraavin teemoin:

VIIKOT 1-2

Kehon herättely ja aktivointi

Keskitymme tuntuman löytymiseen muuttuneessa kehossa. Aktivoimme raskauden aikana unohtuneita lihaksia ja herätämme aineenvaihdunnan uudelleen. Lähdemme varovasti ja kehoa kuunnellen liikkeelle.

VIIKOT 3-4

Keskivartalo sekä ryhdin ja liikkuvuuden parantaminen

Syvennymme keskivartaloon sekä ryhtiä ja liikkuvuutta kehittäviin harjoituksiin. Keskivartaloharjoituksin pureudumme vauvavatsan kiinteyttämiseen. Parantuvan ryhdin ja liikkuvuuden myötä toimintakykysi nousee  ja auttaa kaikissa arjen askareissa.

VIIKOT 5-6

Lisätään harjoittelun tehokkuutta ja rasvan palamista

Edeltävät viikot on herätelty kehoa ja haettu tuntumaa unohtuneisiin lihaksiin. Nyt olet valmis nostamaan harjoittelusi seuraavalle tasolle ja siten nopeuttamaan kiinteytymistä sekä painon pudotusta. Huomaat, että ensimmäisten neljän viikon harjoittelun jälkeen jo hiukan kaipaatkin sitä.

VIIKOT 5-6

Kuinka harjoittelu ja ruokavalio tulevat osaksi arkea?

Viimeisellä jaksolla valmennamme ja rohkaisemme sinua säännölliseen harjoitteluun. Takaamme, että olet huomannut kuinka harjoittelu on vienyt sinua kohti tavoitteitasi ja samalla huomaat kuinka kokemuksesi hyvästä olosta paranee. Tässä jaksossa tarjoamme työkalut, joilla harjoittelusta tulee rutiini ja saavutetuista tuloksista pysyviä!

HOHDE-valmennuksessa keskitytään olennaiseen ja kaikki turha on karsittu pois!

Tämä valmennus auttaa Sinua kiinteytymään ja palautumaan raskausaikana tulleista liikakiloista. Valmennuksen avulla voit hyvin ja saat lisää energiaa elämääsi.